INGYENES PDF
Hogyan válaszd ki a webshopod termékeit?
Ebből a 4 oldalas PDF-ből gyorsan megérted, hogy milyen szempontok mentén állítják össze azok a profi webshop tulajdonosok a termékkínálatukat, akik már az első hónapokban masszív profitot termelnek.
Magasabb árrés
Az igazán jó termékek esetében a vevők nem pusztán az ár alapján döntenek, ezért magas árréssel lehet őket értékesíteni.
Több eladás
A megfelelő gondossággal kiválasztott termékekre sok embernek van igénye, ezért többet is tudsz belőlük eladni.
Olcsóbb hirdetések
A jó termékeket ajánlják a vevők és hirdetési költségük is alacsonyabb, tehát marketingre is jóval kevesebbet kell költeni.
A piacvezető webshoprendszer ajánlásával
5000+
magyar
webshop
35.000+
konzultáció
tapasztalata
100+
ország boltja
díjas webshop
„Ez a 3 legfontosabb lista egyike, amit a konzultációimon odaadok az induló webshop tulajdonosainknak. Töltsd le és használd, mert működik.”
Mezei Zsanett – Webshop indítási szakértő –
„Ez a 3 legfontosabb lista egyike, amit a konzultációimon odaadok az induló webshop tulajdonosainknak. Töltsd le és használd, mert működik.”
Mezei Zsanett
online kereskedelmi szakértő
Ki készítette a csekklistát?
Belevágnál vállalkozásba, ami megalapozza a pénzügyi növekedésed, azonban fogalmad sincs hogyan kezdj bele?
Ugyanebben a cipőben voltam 2013-ban. Azóta eltelt jó pár év….
- Felépítettem Maximum Business Web és Marketing Ügynökséget, mely 7 országban működik, közel 300 céget szolgál ki, és 32 fős csapatunkkal a magyar piacvezető reklámcégek közé tartozunk.
- Megálmodtam az ország első Maximum Web és Marketing konferenciáját, ahol kiemelten 300-400 cégvezető van jelen, Balogh Levente, Jakupcsek Gabriella és Wolf Gábor előadókkal. Jelen van a Coca Cola és a Rossmann vezetője is.
- Leszerződtem közvetlenül a Facebookkal (Meta Platforms Inc.), így olyan algoritmus frissítésekhez, beállítási eszközökhöz és piaci pozíciókhoz jutunk hozzá, melyek más cégek vagy ügynökségek számára nem minden esetben elérhetőek.
Összesen 32 saját webáruházat indítottam el, hazai- és import termékek kereskedelmére építve, melyekből 8 shop épphogy nullára kijött, 3 db kiemelkedően profitábilis és díjnyertes webáruház volt, a többit be kellett zárnom.
A fenti webshopok elindítása és üzemeltetése által viszont jelentős tudással és tapasztalattal gazdagodtam, amit igyekszem átadni a Webshop Suli anyagaiban, hogy neked már ne kelljen megfizetni a „tanulópénzt”.
Berta Gergő
A Webshop Suli ügyvezetője, társtulajdonosa
A Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezetője, tulajdonosa