Hogyan találd meg a tökéletes termékeket alig 2 nap alatt?
Könnyen érthető és gyakorlatias online tréning, ami megtanítja, hogy hogyan állítsd össze a tökéletes termékköröd 2 nap alatt, amit magas árrés mellett is könnyű eladni.
A termékgyűjtési- és kiválasztási módszer, ami megmutatja, hogy...
Mi az a 24 termék, ami ma eladja magát?
Hol találsz olyan termékeket, amiket olcsón be tudsz szerezni és könnyen, magas árréssel tudod tovább értékesíteni?
Hogyan bizonyosodj meg arról, hogy a termékekre van-e valódi igény és jó minőségűek-e?
Milyen arányban tartalmaz egy kiváló termék mix belépő- (frontend), illetve újravásárlásra ösztönző (backend) termékeket?
- Mi az a 24 termék, ami ma eladja magát?
- Hol találsz olyan termékeket, amiket olcsón be tudsz szerezni és könnyen, magas profittal tudod tovább értékesíteni?
- Hogyan bizonyosodj meg arról, hogy a termékekre van-e valódi igény és jó minőségűek-e?
- Milyen arányban tartalmaz egy kiváló termék mix belépő- (frontend), illetve újravásárlásra ösztönző (backend) termékeket?
Ismerd meg a termékgyűjtési-, és kiválasztási módszert, ami eljuttat …
A "nincs ötletemtől" a vevőmágnes termékkörig akár 2 nap alatt
1. modul – Az ideális termék mix
Megtudod, hogy milyen arányban tartalmaz egy kiváló termék mix belépő- (frontend), illetve újravásárlásra ösztönző (backend) termékeket?
Eredmény: Megkönnyebbülsz 🙂
2. modul – Termék gyűjtés és a kereslet felmérése
Megismersz 24 termék trendet, amire van igény, ami azt jelenti, hogy látni fogsz egy-egy grafikont mindegyiknél, ami megmutatja keresletet havi bontásban.
Emellett megismersz 6 termék kereső eszközt, amivel további termékeket fedezhetsz fel.
Eredmény: 30-50 termékből álló adatbázis, körvonalazódik 3-4 webshop ötlete a fejedben.
3. modul – Termék szelektálás
Megtudod hogy hogyan pozícionáld a webshopod és szűrd le a termék adatbázisod a 10 perces ellenörző listával. Illetve megismersz 3 eszközt, ami megmutatja, hogy hogyan bizonyosodj meg a termékek jó minőségéről és arról, hogy van-e rájuk valódi piaci igény.
Eredmény: Kitisztul a kép, lesz 1 webshop ötleted, ami mellett el tudsz köteleződni és egy 6-10 konkrét termékből álló termékadatbázisod.
8.990 Ft
5.990 Ft
- 3 gyakorlatias modul feladatokkal
- 4 pozicionálási módszer 6 valódi webshop példáján bemutatva
- 24 terméktrend keresleti adatokkal
- 6 termékkereső eszköz
- A 17 termékkiválasztási szempont részletesen elmagyarázva
- Örök hozzáférés a tréning online felületéhez és a frissítésekhez
Miért pont ezt a tréninget válaszd?
Csak a lényeg, tömören és érthetően
Gyakorlatias tananyag feladatokkal
Esetpéldák a könnyebb megértésért
Könnyen használható online tréning felület
Elérhető mobilról, tabletről és asztali gépről is.
A KEDVEZMÉNYES ÁR EDDIG ÉRVÉNYES:
4 lépés a sikeres webshopig
1) Végezd el a tréninget
2) Tedd fel a termékeket a webshopba
3) Indítsd el a hirdetéseket
4) Élvezd, hogy a vevők könyörögnek a következő készletért
A piacvezető webshoprendszer ajánlásával
6000+
magyar
webshop
35.000+
konzultáció
tapasztalata
100+
ország boltja
díjas webshop
„Heti szinten 100+ ügyfélnek ajánjuk ki ezt a tréninget, mert (1) nagyon lényegre törően mutatja be ezt a témát, (2) érthető, (3) könnyen megvalósíthatók a lépések.”
Csomós Eszter – Webshop indítási szakértő
„Heti szinten 100+ ügyfélnek ajánjuk ki ezt a tréninget, mert (1) nagyon lényegre törően mutatja be ezt a témát, (2) érthető, (3) könnyen megvalósíthatók a lépések.”
Csomós Eszter – Webshop indítási szakértő –
2X-es garancia
100% pénzvisszafizetési garancia
Ha a tréning megvásárlása után úgy látod, hogy nem azt kaptad, amit vártál, akkor 30 napon belül visszafizetjük az árát.
"Zero bullshit" garancia
Unalmas elméleti tudás helyett kézzelfogható gyakorlati tudást kapsz. Ha találsz jobb tananyagot ebben a témában, ilyen áron, akkor küldd el nekünk, visszakapod a tréning árát, és a hozzáférésed is megmarad.
Kitől fogsz tanulni?
Belevágnál vállalkozásba, ami megalapozza a pénzügyi növekedésed, azonban fogalmad sincs hogyan kezdj bele?
Ugyanebben a cipőben voltam 2013-ban. Azóta eltelt jó pár év….
- Felépítettem Maximum Business Web és Marketing Ügynökséget, mely 7 országban működik, közel 300 céget szolgál ki, és 32 fős csapatunkkal a magyar piacvezető reklámcégek közé tartozunk.
- Megálmodtam az ország első Maximum Web és Marketing konferenciáját, ahol kiemelten 300-400 cégvezető van jelen, Balogh Levente, Jakupcsek Gabriella és Wolf Gábor előadókkal. Jelen van a Coca Cola és a Rossmann vezetője is.
- Leszerződtem közvetlenül a Facebookkal (Meta Platforms Inc.), így olyan algoritmus frissítésekhez, beállítási eszközökhöz és piaci pozíciókhoz jutunk hozzá, melyek más cégek vagy ügynökségek számára nem minden esetben elérhetőek.
Összesen 32 saját webáruházat indítottam el, hazai- és import termékek kereskedelmére építve, melyekből 8 shop épphogy nullára kijött, 3 db kiemelkedően profitábilis és díjnyertes webáruház volt, a többit be kellett zárnom.
A fenti webshopok elindítása és üzemeltetése által viszont jelentős tudással és tapasztalattal gazdagodtam, amit igyekszem átadni a Webshop Suli anyagaiban, hogy neked már ne kelljen megfizetni a „tanulópénzt”.
Berta Gergő
A Webshop Suli ügyvezetője, társtulajdonosa
A Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezetője, tulajdonosa